Záruka a reklamace
Jakou mám záruku na zboží?
Na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahují obchodní a reklamační podmínky se zárukou 2 roky.
Jak a dokdy mohu vyměnit zakoupené zboží?
Pokud nejste 100% spokojeni se zakoupeným zbožím, nepoužité zboží lze vrátit až 100 dnů od data zakoupení zboží a my vám ho zaměníme za jiné. V případě rozdílných cen zboží bude vystavena faktura na vzniklý cenový rozdíl. Výměna zboží podléhá obchodním a reklamačním podmínkám. Zboží je nutné vrátit nepoužité, v původním stavu, v původním obalu, s kompletním přiloženým příslušenstvím, pokud k němu bylo dodáno.
Zboží můžete vrátit 2 způsoby - bezplatně osobně nebo zasláním na naši adresu.
Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží osobně na kterékoliv pobočce Zásilkovny:
- 1. Kontaktujte nás e-mailem na ahoj@innocentstore.cz s žádostí o vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží. Do e-mailu nám napište číslo vaší objednávky a který zboží chcete vrátit, vyměnit nebo reklamovat.
- 2. Následně vám zašleme přepravní štítek, který nalepíte na váš balíček
- 3. Zboží zabalte do pevného obalu, aby se při doručení nepoškodil.
- 4. Balík můžete vrátit bezplatně na kterékoliv pobočce Zásilkovny
Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží zasláním na naši adresu:
- 1. Zboží zabalte do pevného obalu, aby se při doručení nepoškodil.
- 1. Pošlete nám jej s kopií faktury v pevném obalu, aby se při doručení nepoškodilo, na adresu:
Innocent Store, s.r.o.
Južná trieda 66
040 01 Košice
Slovensko
Zásilky nám neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží a řádném zahájení reklamačního řízení. Zboží bude po přijetí zkontrolováno a reklamační řízení bude vyřešeno nejpozději do 30 dnů.
Jak mohu vrátit zakoupené zboží?
Pokud nejste na 100% spokojený se zakoupeným zbožím, nepoužité zboží lze vrátit až 100 dnů od jeho zakoupení bez udání důvodu a peníze vám vrátíme v plné výši zpět. Vrácení zboží podléhá obchodním a reklamačním podmínkám. Zboží je nutné vrátit nepoužité, v původním stavu, v původním obalu, s kompletním přiloženým příslušenstvím, pokud k němu bylo dodáno.
Zboží můžete vrátit 2 způsoby - bezplatně osobně nebo zasláním na naši adresu.
Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží osobně na kterékoliv pobočce Zásilkovny:
- 1. Kontaktujte nás e-mailem na ahoj@innocentstore.cz s žádostí o vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží. Do e-mailu nám napište číslo vaší objednávky a který zboží chcete vrátit, vyměnit nebo reklamovat.
- 2. Následně vám zašleme přepravní štítek, který nalepíte na váš balíček
- 3. Zboží zabalte do pevného obalu, aby se při doručení nepoškodil.
- 4. Balík můžete vrátit bezplatně na kterékoliv pobočce Zásilkovny
Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží zasláním na naši adresu:
- 1. Zboží zabalte do pevného obalu, aby se při doručení nepoškodil.
- 1. Pošlete nám jej s kopií faktury v pevném obalu, aby se při doručení nepoškodilo, na adresu:
Innocent Store, s.r.o.
Južná trieda 66
040 01 Košice
Slovensko
Zásilky nám neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po obdržení zboží a řádném zahájení reklamačního řízení. Zboží bude po přijetí zkontrolováno a peníze budou vráceny bankovním převodem na účet, kreditem na platební kartu nebo PayPal.
Postup při reklamaci, výměně a vrácení zboží
Na všechny produkty zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahují obchodní a reklamační podmínky. Každý zboží před odesláním vizuálně zkontrolujeme. Poškození nebo nekompletnost zásilky nám oznamte co nejdříve po doručení.
Každou reklamaci, prosím, oznamte na zákaznické podpoře e-mailem na adrese ahoj@innocentstore.cz, nebo zavolejte na naše telefonní číslo 228 882 345.
Při reklamovaní zboží je nutné závadu zdokumentovat. Popis a fotky závady nám pošlete na ahoj@innocentstore.cz.
Zboží můžete vrátit 2 způsoby - bezplatně osobně nebo zasláním na naši adresu.
Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží osobně na kterékoliv pobočce Zásilkovny:
- 1. Kontaktujte nás e-mailem na ahoj@innocentstore.cz s žádostí o vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží. Do e-mailu nám napište číslo vaší objednávky a který zboží chcete vrátit, vyměnit nebo reklamovat.
- 2. Následně vám zašleme přepravní štítek, který nalepíte na váš balíček
- 3. Zboží zabalte do pevného obalu, aby se při doručení nepoškodil.
- 4. Balík můžete vrátit bezplatně na kterékoliv pobočce Zásilkovny
Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží zasláním na naši adresu:
- 1. Zboží zabalte do pevného obalu, aby se při doručení nepoškodil.
- 1. Pošlete nám jej s kopií faktury v pevném obalu, aby se při doručení nepoškodilo, na adresu:
Innocent Store, s.r.o.
Južná trieda 66
040 01 Košice
Slovensko
Zásilky nám neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží a řádném zahájení reklamačního řízení. Zboží bude po přijetí zkontrolováno a reklamační řízení bude vyřešeno obvykle do 15 pracovních dnů. Průběh reklamace můžete sledovat ve svém kontě v záložce Reklamace.